Hamzaa Selamun aleyküm anneler.. Öncelikle bize iki sorun olucak; Birincisi bebeklerinizi yastıklı mı yastıksız mı yatırıyorsunuz? İkinci sorum ise çoraplı mı çorapsız mı yatırıyorsunuz? Lütfen bebeklerinizin kaç aylık olduğunu da yazarsınız sevinirim. 😊
Egemenin_Annesi Hamzaa bebegim 7 aylik ince bir yastikla yatiriyorum corap da odanin sicakligina göre ayarliyorun
Kizimmmmm Hamzaa kızım 3 ay 13 günlük. Yastıksız ve çorapsız yatırıyorum. Gün içinde de çorap giydirmiyorum.
Uykusuzzannee Hamzaa yastıksız ve çorapsız yatırıyorum 3 ay 24 günlük hep öyle yatırdım ayaklarının da hava almasına ihtiyaç var
yesimyusuferen Hamzaa bebeğim 4 aylık doğduğundan beri çoraplı ve yastık ile yatıyorum . Çorap bir iki kere çok sıcak olup kundak yaptırdığımda giydirmedim
Uykusuzzannee Hamzaa Yastıksız yatırmak daha sağlıklıdır bebeğin geniz akıntısı yoksa yani grip değilse yada reflüsü yoksa en az 2 yaşına kadar yastıksız yatırılmalıdır.2 yaşından sonrada ince yastıklarla devam edilebilir.Yastıksız yatırmanın boy uzamasınıda olumlu yönde etkilediği söylenmektedir.
mer_mer Hamzaa 22 günlük yastıksız yatırıyorum yastıksız yatırmaya devam edicem çorap havaya göre değişiyor çoğunlukla giydiriyorum ama ince çoraplardan
Oyku123 6 aylık kızim başını bikere bile yastiga koymadım boyunları henuz gelişmedigi icin boyun gelisimini cok etkiliyormuş doktorumuz soyledi 3.aydan beri gece gunduz hic corap giydirmem .
Heide Oyku123 ya ben ayagimda uyutuyorum o yüzden mercbren yastık kullanıyorum. Başka bir yolumuz var mı cnku her gören kafası yumurta gbi olmuş diyi. Öyle hazır batan bişey yok ama böyle kalmasndn korkuyrm. Normalde yastıksız yatryrm sadece ayagmda uyutrken yastıkla uyuyor sonra beşiğine yastıksız şekilde birakyrm
AlmilaDoga Hamzaa kızım 5aylık gece uyurken üzerine müslin örtüyorum ama asla ayaklarını örttürmediği için çorap giydiriyorum(sıcaklığa göre tabi) 3.aydan beri de ince bi yastık kullanıyorum 💜
Bengisu_dunya Hamzaa 9 aylık olduk. 2 aydan sonra hep corapsız ama patikli zıbınla yatırdım kıştı cünkü. Kesinlikle yastıksız yatırdım hala yastık kullanmıyoruz
ZMK Hamzaa 3 aylığız havalar sıcak hiç çorap giydirmiyorum serin olmadığı sürece uyurken de çorap giymek iyi değil diye biliyorum yastık da kullanmıyoruz
Ozden_ozkan26 Hamzaa 4 aylıgız canım ince bi yastıkla yatırıyorum aslında saglıklı olan yastıksız doktorlar öyle önerıyor ama benım kızımda aparat takılı kalçasında yat yatıramadıgım için kusarsa dıye uykuda yastıksız düz yatırmaya korkuyorum uyurken çoraplarını çıkarıyorum bende
Deletedmom381 Hamzaa aleyküm selam Evladim 1,5 yaşında 3-4 aylıktan sonra yorgancıda ince bebek yastığı yaptırmıştım onunla yatırdım. Doktorlar pek önermiyor ama dümdüz yatırmayı göze alamadım. Kış bebeği benim kızım ocakta doğdu havalar iyice ısınmış olmadan çoraplarını çıkartmadım. o alışkanlığı ilerde de kazanır ayaklarını üşütüp gaz olmasını istemedim.
KumsaaL Hamzaa ince bir yastıkla yatırıyordum ama son zamanlarda yastıkta yatmıyor 1 yaşında vede çorap giydirmiyorum gün içerisinde ayakları soğuksa giydiriyorum