Hamzaa Selamun aleyküm anneler.. Öncelikle bize iki sorun olucak; Birincisi bebeklerinizi yastıklı mı yastıksız mı yatırıyorsunuz? İkinci sorum ise çoraplı mı çorapsız mı yatırıyorsunuz? Lütfen bebeklerinizin kaç aylık olduğunu da yazarsınız sevinirim. 😊
Deletedmom896 Hamzaa 4 aylık sırtı dahil yastıkta yatıyorum ve asla çorapla uyutmuyorum kan dolaşımı için ki zararlı
UmayGunes Hamzaa 2 yaşa kadar yastık önerilmiyor,ayrıca çorapsız yatırıyorum yaz,kış. 1 yaşında kızım 😊
Baldudak_Emirbeyimiz Hamzaa Aleyküm selam 🙋🏻♀️ Bebeğimi ya yastıksız bir şekilde ama eğimli olan reflü yatağında yatırıyorum yan bir şekilde yada reflü yatağına yatırmıyorsam hafif yüksek bebek yastıkları oluyor onlara yatırıyorum ama sadece kafasını değil sırtıyla birlikte. Kan akışını etkilemesin diye çorapsız yatırıyorum.
Hamzaa Deletedmom896 UmayGunes bizimde 3 ayımız bitti bugun daha yen farkettim kendi ayagımda çorpa vardı rahatsız oldum çıkardım sonra o da rahatsız olur mu ki diye onu da çıkardım acaba hasta olur mu diye düşünüyorum
Miloska23 Bebeğim 4aylik düz yatırıyorum, ama bu akşam küstü çok korkuttu bizi, şimdi gece yatırırken yan yatırcam.yastik kullanmıyorum şimdilik ve çoraplarıni çıkartıyorum.
UmayGunes Hamzaa Hiç hasta olmaz aksine çorap kan akışını yavaşlatır rahatsız eder gece. Kızım yaz kış çorapsız öyle alıştı hiç giymez ben de zorlamam çok şükür hiç hasta olmadı 😊
Deletedmom896 Hamzaa hiç bişi olmaz genel olarak el ayakları soğuk olur kan dolaşımından dolayı sen çorap giydirirsen daha çok yavaşlıyor
Deletedmom896 Yastıkla yatırmama bir sebeb kustuğu için geceleri bi kaç kez düz yatırdım boğazına kaçtı aklım çıktı Dr tavsiyesi ile eğimli yastık kullanıyorum çünkü reflü yatağına hem sığmıyor hem sevmiyor 🙏🏻
tuval 10 aylık bebeğim Yastıksız, çorapsız yatırıyorum. Hatta bu aralar çok sıcak üzerini de örtmüyorum
23201060 Hamzaa 8 aylik yastıksız yatıriyorum. hiç çorapla yaptirmadim evimiz yaz kış çok sıcak olduğu için