esra1106 merhaba gündüz sık sık emzirin gece hiç dokunmayın bence. Acıkınca zaten uyanır bebekler. Oglumu gece kaldırmam, saatte kurmam o acıkınca beni uyandırır zaten. O istemeden emzirmeye ne zaman kalsam 2-3 çekip bıraktı. Uyandırdığım, uykusunu kaçırdığımda kaldım. Doktorum sarılık riski geçince dokunma istediği kadar uyusun. Uyku kalitesini bozma demişti. Zaten sağolsun gündüz uykuları yarım saat hadi bilemedin 40 dakika. Gece dinlensin bari sıpam☺️