Belinay19 9 ayına 2 günü var kızımın bugün bı yanda burnu akmaya başladı anlayamadım serum fizyolojile temizliyorum, başka napabilirim biran once geçmesi için tıkanıklığı var snairim onu rahatsız ediyor ve ne uyuyabilir ne yemek yiyebilir 🤔☹️☹️🥀
Gokceninannesiiyim Belinay19 ıhlamur içir. Tavuk suyuna çorba yap bağışıklığı güçlensin. Birde eczaneden imunol diye bagışıklık güçlendirici gıda takviyesi var ondan alıp verebilirsin. Ben faydasını gördüm.
_Zeynep_bebek Belinay19 ay suan aynı durumdayım ya serum fızyolık ve duş başka yapabilginm yok olmazsa dr gıdıcem oda bunları önercek sanırım
AdaDefnemm Belinay19 bol serum fizyolojik bide nette baktım kuru soğan karanfil koydum genzi tıkalı balgam var gibi inşallah gecer
Kusannesi Bizde sürekli temizliyoruz bide gece yatmadan buharlı banyo yaptırıyorum banyoda biraz burnu açılıyor temizliyorum
Belinay19 _Zeynep_bebek bende onları yapıyorum ama o huzursuz olunca bende oluyorum bugün zencefil deniycem baklaim
Dilek_45 Belinay19 bizimde vardı oğlum 9aylık şehir dışındayım burda çocuklardan mikrop kaptı nezle olan çocuklar vardı götürdüm doktora Boğaz’ı kızarmış burun açıcı xlear vardı serum önerdi birde aferin şurup içim gitti o şurubu içirirken hiç istemedim ama burnu da akıyordu ıhlamur bende yaptım içmedi malesef
Belinay19 Dilek_45 sanırım bizim dizden biri patlamış ama ucu çıkmak üzere oda yaparmış diyorlar umarım hemen çıkar ve geçer geçmiş olsun sizede teşekkür ederim