Melekkkk19 Merhba bebeğim 8 aylık bu aralar çok ihtaşsız. Mama veriyorum biberonu red ediyor itliyor istemiyor zar zor icse bile anca yarısını içip birakıyor. Acaba diş cıkarıyor olabilirmi veya başka neden kaynaklana bilir? 😔
Betul055 Melekkkk19 genelde diş durumları oluyor bazıları atak dönemi diyor ama benim inancım yok o işe 😂 eli ağzında no salya var mi sürekli huysuz mu
Melekkkk19 Betul055 evet yanı şuanda atak döneminde takvime göre 🤷🏻♀️ Salya fazla yok ama el hep agızda hep agıza birşey götürüp ısırıyor vallah ne yapıcağımı şaşırdım resmen ac geziyormuş gibi hissediyorum… allahtan ek gida da yapmıyor fazla onu en azından birazda olsun yiğiyor