İyi akşamlar arkadaşlaaar. Bir haftadır falan sütüm azaldığı için inanılmaz dikkat ediyorum yememe içmeme dinlenmeme ve çok şükür sütüm biraz çoğaldı. Biraz önce iki göğsümü de pompa ile sağdım. 3 saattir emmemişti ve 80 cc süt çıktı. Sizce 2 saate bir emzirdiğimde sütüm yeterli olur mu? Yani ne aç ne tok durumu mu olur acaba? Emin olamadım bi akıl verseniz İnternetten baktım da kimisinde 150 cc yazıyor kimisinde bir öğünde 70 80 cc yeterli olur diyor 😐