Tky58 aynı bizimkinde de öyle bir öksürüyor ki benim bile ciğerim sökülüyor 😢 öyle ataklar olabiliyormuş. Biz hala hastanedeyiz 3 gün oldu. Çok küçük olduğu için 1 haftadan önce taburcu olamazmış. Sizde takip edin mutlaka. Bizde de ateş yok. Bebeğiniz kaç aylık ne kadar büyükse o kadar kolay atlayıyorlarmış çünkü. Bize de 2 saatte bir hem ventolinli hemde kortizonlu hava veriyorlar şuanda. Allah ikisine de şifalar versin inşallah.