Çok direndim ama sonunda pes ettim. İkinci hamileligim dolayısıyla da zorlanmaya başladım ve telefon dan çocuk şarkıları ya da TV derken 17 aylık oğlum TV telefonsuz ne yemek yiyor ne de uykuya dalıyor artık. Babasına babannesine açmayın dedikçe amann ne olmuş, x in çocuğu da öyleydi şimdi çok zeki bilmem ne diye anlata anlata beynimi yediler. Şimdi de oğlum acmazsam beynimi yiyor. 3 hafta sonra doğumum bekleniyor. Nolur bana bı yol gösterin nasıl vazgexirecegim telefon dan 😣😣😣😣