Masalim [silindi] canım o senın sütüne baglı bı gogusunle doyuyosa ıkıncıyı almıyo zaten ben bı gogusumü verıyodum 3 saat sonra dıgerını verıyodum acıkınca su an 10 aylık bı sıkıntı yasamadım
GlyAkyn [silindi] göğüslerden gelen süte bağlı ben bir göğsümü emziriyorum doyuyor 2.5-3 saat sonra diğer göğsümü emziriyorum
Bssrr [silindi] ben tek göğüs veriyorum 10 15 dk emiyor zaten hatta emdiğinde 6 dk falan sürüyorsa bir dahakine yine o göpüsü veriyorum
111bebek İki göğüs 15 dk aralıklarla emzirilmesi gerekiyor. Birine alıştırırsanız diğerini emmek istemeyecektir
DuyguOzkan [silindi] öncelikle şunu söylim en son hangi göğsünüzü emzirdiysenz her zaman önce o göğsünzle baslayın 10 dk onu emzirip dğer göğsünüze alın göğsünüzü komple bosalttırın bebeğinize ben iki göğsümüde emziriyorm sütünüze baglı bısey bu
Tazeannecik [silindi] ilk başlarda ikisini birden veriyordum. Şimdi biri yetiyor sonraki emzirme de diğerini. Yada az emmişse önce aynı göğs sonra diğeri
111bebek Deletedmom13 evet canım öyle oluyormuş, dikkat etmek lazım baştan😊 olsun yarasın inşallah sütün💕
inismona [silindi] yeterince emiyorsa birini,bir sonraki acıkmasında diğer göğsümü veriyorum. Ama tam emmemişse tekrar aynı göğüsten başlıyorum. 2 ay 18 günlüğüz hiçbir sıkıntı yaşamadım şimdiye dek çok şükür