Kartanesi26 Kizlar 2 gun sonra 3 aylık olacağız Allah izin verirse bebek arabasi almamistim simdi alacagim nasil birsey aliyim sizce yardımcı olurmusunuz guzel anneler 💕
Firstbaby Kartanesi26 maclaren quest arc aldık. Bizde 3 aylık olduk ama daha hiç kullanmadık dışarda 😊 evin içinde alıştırıyorum bebeğimi sürmesi çok rahat tavsiye ederim
Giraysmom20 Kartanesi26 canım ben Pierre cardin trendy plus aldım çok memnunum özellikle pusetinde ki ekstra baş ve pop desteği sayesinde oğlum çok rahat ediyor
Kartanesi26 Firstbaby sagol cnm bakicam onada bizde cikamadik henüz hava güzel ama çok rüzgar var korkudan çıkamıyoruz 🤭😄
Esin4006 Joie çok memnunum.. Chrome olandan… katlamasi açması coook pratik ve yönünü değişik iki yönde kullanabiliyorsun …çok araştırıp almıştım