Eyme27 acemiannedrnm evet ya şükür şu an düştü uyuyor inşallah bı daha çıkmaz ateşten çok korkuyorum ya ben
Dunyamsensn2008 Eyme27 Eğer baktınız mı ateşi inatçı düşmüyor dr.a gidene kadar fitil verin.Dr. götürün mutlaka enfeksiyon soğuk algınlığı veya başka birşey olabilir çok geçmiş olsun.
Eyme27 Dunyamsensn2008 sağolun ama Dr bakmiyor ki kapıdan gönderiyorlar ya bıktım bu Corona dan 😢😢😢😢😢
Dunyamsensn2008 Eyme27 Nasıl bakmıyor çocuğun ateşi var bakmıyorlar mi ne saçmalık ya !!Siz takip edin ateşini yüksek çıkarsa götürün gerekirse şikayet edin hayret birşey.
kuzum54 Eyme27 altıncı hastalık olmuş olabilir. doktora gidin eşiniz geldigin de. 4 gün 40 derece idi ateşimiz sonra döküntü oldu. Boğaz enfeksiyonu kulak enfeksiyonu da yapıyor. Geçmiş olsun
Melikeaknnn Eyme27 cnm bisim doktorumuz calpol yerine minoset suruo vermisti daha etkili oluyor diye aklinizda bulunsun isterseniz deneyin