Bugün spiral taktırmak için toplum sağlığı merkezine gittim kadın o kadar olumsuz konuştu ki resmen vazgeçirmek için elinden geleni yaptı gibi neyse zaten ellerinde spiral yokmuş ben alacağım ve tek seferde takılmayabilirmiş yani boşuna almış olacağım ilk defa böyle bir şey duydum daha önce duyan yada yaşayan var mı?