ZmrtDila Ağustos Ayında Taşınıyorum Öneri İstiyorum Hangi Mah.Oturalım Bazı Yerler kötü diyorlar Adnan Menderese Yakın Hangi Mah. Var
Nnur 10 yıl yaşadım aydın da kemer tarafı yeni binalar güzel. Bizde adanan m. Oturduk kötü biyer değildi bulvara yakın yani orası güzel orayada yeni binalar yapıldı baya
Tgcuyntgr ZmrtDila evet maalesef orta mahalle tarafını seçmeyin öğrenci fazlalığından dolayı görmediğim kalmadı benim