Rmyskrts Kızlar bugün 4. Ay aşısı olduk kızımın ateşi çıktı eczane ağrı kesici ateş Düşürücü olarak parol vermiş ben calpol istemiştim aslında bi sıkıntı olur mu parol versem prospektüsünde 2 aydün itibaren kullanılabilir diyor