Yapraksarmam haksız diyemem 1,5-2 litre iç ki bebeğine sütünden geçip işe yarasın dedi emzirme danışmanı. Meğer kimyon gazı azaltır ama sekeri de düşürürmüş. İçtim ve boyumun ölçüsünü aldım.
bebeğe verme noktasına gelince 2-3 kaşık veriyordum, 5,5 aylık olunca günde 15-20 ml verdiğim bile oldu ne yalan söyleyeyim. Sindirim tarafını bilemem de kullandığım damlalardan daha çok işe yaradı ve kendimi daha doğal, o damlalarda ki şeker ve diğer kimyasallara göre diye avutuyorum.
yap ya da yapma diye asla kimseye de tavsiye edemem. Bu sadece benim yaptığım birşey.