aLmisMomSs Arkadaşlar merhaba, beybi 1.5 aylık ama yenidoğanken ailem yanımdaydı her uykuda arada kıpırdadığında pış pış yapmaya alıştırdılar. Şimdi uyurken kıpraştığında hep pış pış istiyor bunu nasıl unutturabilirim?
TalentedMom aLmisMomSs piş piş onu çok rahatlatır o yüzden öyle uyur uygulama var onda piş piş sesi var aç onu çok rahat oluyor
Busrammesut aLmisMomSs 2 bucuk aylık benim oğlumda alıştı annemlere gittiğimde her kipirdamasina gelen pispisladi giden pispisladi şimdi oğlum da istiyo yapmayınca uyaniyo artık uyku arasında bile elim üstünde pispis yapıyorum 2 3 saatlik uykum var o da olmuyo bu sayede 😂
Mukceik01 aLmisMomSs annesi o dsha cok kucuk ama surekli senle temas istemesi normal 4. Aydan sonra keske duzen kurup pispislamayi biraksan ama tabi senin bebisin sen daha iyi bilirsin fikrimi belirtmek istedim 🤗
TalentedMom aLmisMomSs ilk zamanlarda öyle oluyor ama değişiyor benimki de sallanmadan uyumaz ama en azından popoya vurup pişpişlemer bitti
Busrammesut aLmisMomSs gündüz uykusu zaten yok benimkinin 15 dk kuş uykusu iş yapamıyorum eşim evdeyken anca saldim artık herşeyi