Kızlar bebeğime şeftali rendeleyip vermiştim kaseden içiyordu içime doğdu burnuna kaçıracağı ama elinden de almak istemedim heyecanını görünce. Ve burnuna çekti biraz ağladı aspiratörle çektim serum fizyolojik sıkıp bi daha çektim sizce birşey olur mu