Kızlar 1 ay önce sezeryan ile doğum yaptım sezeryan dikişlerim gittikçe iyileşeceğini daha da kötü şiddetlendi ağrısı 10 gün sonra kontrole gittiğimde doktora bunu söyledim dikişlerin gayet iyi durumda dedi ve şu an dikiş ağrısından ölüyorum ateşim 38 derece doktorumu aradım söyledim senin dikişlerin 10 gün önce çok iyi durumdaydı bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum ateşinin de dikişlerinden olduğunu sanmam Corona olmayasın 1 ay oldu iyileşmiştir dikişlerin dedi hocam yarın muayeneye gelmek istiyorum gelebilir miyim dedim Hayır önce Corona testinizi yaptırın dedi dikislerinizde Bir sıkıntı yoktur dedi ama kızlar ağrım öyle böyle değil çok fena ağlamaktan helak oldum sütüm kesilecek diye korkuyorum