Doğurmaya az kalan happykidse yeni yeni gelenler el kaldırsın benim uygulamaya göre son 19 günüm İnşaAllah sağlıcakla gelir bebeklerimiz 🥰 Ya nedense bebeğimin 40 haftadan önce doğacağını düşünüyorum hep neden böyle acaba 🧐 Yani 40 hafta uzun. Bir süre gibi geliyor 🤣ama böyle dediğime bakmayın 38. Haftayı 3 4 güne bitirmek üzereyim hala tık yok yani en ufak bir belirti bile yok doğum icin 😁😁