Aysenur71_ Bebegim 2 ay 17 gunluk. Gunduz uykumuz hic yok. Yarim saat uyuyup uyaniyoruz. Aranizda bu aylarda bizim gibi olanlar var mi ?
gezentianne Aysenur71_ Emzik veriyor musunuz? Tam doyduguna emin misiniz? Bazen midesinde 5 ML bile boş yer kalsa uyanır :)
elizabeth Aysenur71_ 2 ay 19 günlük kızım gündüz uyku yok denecek kadar az başında beklersem uyuyo anca. Ama gece uykusu çok güzel şükür
Aysenur71_ gezentianne hayir emzik kullanmiyorum. Ama doydugundan eminim. 125 ml olcekte mama kullaniyoruz. Ardindan emerek uyuyoruz.
Aysenur71_ elizabeth bizimde ole. Gece sadece bir ya da iki kere emmek icin uyaniyor. Sabah 8 arasi bi uayniyoruz gece 11 12 ye kadar uyuyup uyaniyoruz.