Merhaba. Yarın İstanbul Giresun arası uçak yolculuğu yapacağız. Oğlum 17 aylık. Uçaklarda önlemler sıkı mı? Oğlum bir türlü maske takmıyor uçakta napıcaz içim hiç rahat değil. Bir de el bagajını kısıtlamışlar sanırım. Bizim bir bebek sırt çantası ve mama çantası olacak. Onları içeri almamıza bişey demezler heralde değil mi? Biraz ağırlar ama çocuğun eşyaları var sonuçta içinde. Deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz?