Bende normal doğum yaptım, iç dış dikişim vardı. Kanamam 15. Günden sorna lekelenme şeklinde geldi. 40 gün süren var mıdır bilmiyorum ama bence daha sürerse doktora görünmelisin. Zaten ben doğumdan sonra 2.-7.-15-30. Ve 40. Günlerde doktoruma kontrole gittim. Her defasında ultrasonla baktı kanamam durumumu sordu dikişlerimi kontrol etti.