Nrbplt ılık su kova yapın. Kovada bir kaç dakika kalsın. Onu yapamıyorsanız mutlaka yıkayın. Müslinle kurulayın. Birde yeşil çay yapıyorum ben, demleyip soğutuyorum. Kırmızılığını inanılmaz alıyor. Ben de çok uğraşıyorum pişikle. Allah kolaylık versin.