Nrbplt Benim de eltimin çocuğu küçükken nerdeyse poposunun tamamı pişikmiş. Her kremi denemesine rağmen geçmemiş. Weleda’ nın pişik kremini kullanınca geçmiş. Onun tavsiyesiyle şimdi ben de oğluma onu kullanıyorum. Rossmann’dan aldım. Ben Almanya’da kalıyorum. Türkiye’de var mı bilmiyorum ama trendyol’da görmüştüm. İsterseniz bir onu da deneyebilirsiniz☺️