Minikalyam sabah 5te kalkıyorum emziriyorum 6da mama veriyorum sonra masajini yapıp altını değişip uyutuyorum 9gibi başlıyor ağlamaya tekrar emziriyorum 10da mama veriyorum ama artık o kadar süre beklemeyecegim bizim düzenimiz baya rayına girdi gibi mesela artık uyku süresi akşam 10.30. 11dedimi uyuyor ister istemez yaklaşık bi haftadir bu düzende gidiyor .benim kızım çok aksi bı bebek gazi oluyor sürekli bide mama yiyince tam deliriyor öğlen 3ten sonra akşam 10a kadar olan ara sıkıntılı geçiyor çok aşırı huysuzlaniyor bide mamanın saatini bekleyince tam deliriyor artık 3saati bekleyeceğim baktım 2saatte açılırsa iki saatte vereceğim acikmazsa3 saatte .verdiğim miktar90 ss oluyor genelde burda okumuştum bebeğin kilosunu 150ile çarpıp 8e boldugunizde çıkan sonuç vermemesi.gereken mama ss mis bizim 85ss çıktı ama 90yiuor bazen günümüz böyle geçiyor bizim.evimiz ferah bı bölgede şehrin gürültüsünden uzak ara sıra kızımı dışarıya çıkariyorum tavuk kuş inek seslerini duyuyor işitme duyusu genişliyor sonra güneşte kafasını açıp oturuyoruz dışarda vitamin alsın diye baştan boya bütün gün bunları yaparak geçiyor standart peki ya sizin