Fatma4647 sizin durumunuz çok çok başka oğlumun ateşi düşmese en son bende fitil veririm ama daha aşı olmadan fitil vermek nedir belki hiç ateşi çıkmıcak bnm oğlumun 2. Ayda hiç ateşi çıkmadı hemşire carpol ver demesine rağmen bekledim baktım 36 derecelerde dedim iyiki vermemişim ama 4. Ay aşısında bekledim baktım çıkıyo yarım çay kaşığı vermiştim , resmen rahat ediyim diye, önceden utanmasa fitilden sonra şurupta veririmiş şaka gibi