Seutfu
Enseden gelen baş ağrıları genelde tansiyon kaynaklı olabiliyor. Tansiyonunuzu ölçtünüz mü? Bende de çok olur. Migrenim var benim. Baş ağrısı tansiyonu, tansiyon baş ağrısını tetikliyor. Böyle bir kısır döngü oluşuyor. Limonlu su içiyorum, soğuk suyla ellerimi yüzümü ve ensemi yıkıyorum. Soğuk jellerden kullanıyorum başımda tutuyorum iyi geliyor. Apranax veya majezik iyi geliyor bana. Siz önce tansiyonunuza bakın ama bence. Eğer düşükse limon daha da düşürür.