Bebekler once alt ve üst çıkartirlar diye biliyorum yanlış mi biliyorum. Oglum yalnızca gecen haftalarda altta bir tane dişi cıktı kac gündür inanılmaz huysuz hep çığlık atiyordu bugün gördüm ki kopek dişleri çıkmış. Ust on dişleri falan çıkmadı daha. Nirmal mi köpek disinin onceden çıkması