Medicalpark batıkentte engin yurdakul çok iyi bir doktor. Çok ilgili ve bilgili. Tüm sorularınıza sıkılmadan cevap veriyor. Ben hızımı alamayıp sürekli soru soran ve sorgulayan biri olmama rağmen hep memnun ayrıldım. Sadece ben muayene ücretini bilmiyorum bizim özel sigortamız vardı. Bir de aşırı yoğun randevu bulmak çok zor oluyor