Yumyyumy Kizlarrr slmm, 1 yaşında oglusum var benim.ilk tatilim tecrübelerinize ihtiyaç var ,güneş kremi ne kullandinz tavsiye edersiniz, kolluk yada simit ne öneririsiniz,bez olarakta aklıniza gelenlere ihtiyacım var teşekkürler 🥰😘
Woody Yumyyumy bez olarak sleepy kullandık. Uv korumalı mayolardan almanızı tavsiye ederim. H&M ve Decathlonda var. Sinek olan bir yerse Incia sinek kovucu kullandık. Kendime de sürdüm hatta 😀 güneş kremi sebamed almıştım ama sonradan biraz pişman oldum.
Mom107 Yumyyumy Kendi tecrübelerimden örnek vereyim 1-sebamed güneş kremi ama sprey versiyonu 2-decatlondan güneş cildine zarar vermesin diye mayo üst 3-prima mayo bez 4-simit olarak 0-4 yaş kırmızı olan swim tranner alın inanılmaz güzel bir ürün yüzme pozisyonu aldırıyor bebeğe 5-koruyucu bir şapka 6-plaj havlusu ama bornoz versiyonu olanların bence küçük çocuklar için kullanımı zor düz birşey yeterli 7- puset bebek arabası için sineklik önemli uyurken veya otururken
Deletedmom318 Yumyyumy Bez olarak Prima mayo bez güneş kremi Sebamed kolluk olarakta myminibaby kullanıyoruz. Çok memnunum. Suyu zaten seviyordu kolluklar sayesinde ekstra sevmeye başladı. Birde kolluklar ile yüzüp kendi hareket edebiliyor 😊