Fatma-sare Göğüs ucu yarası olan var mı benim sürekli yara oluyor ve beyaz beyaz kabarcıklar oluşuyor emzirme sırasında çok acı çekiyorum göğsünüzün temizliğini nasıl yapıyorsunuz emziğidikten sonra
Onurkagan06 Fatma-sare lansinoh göğüs ucu kremi kullanıyorum canım ben bide chicco nun göğüs kalkanı kullanıyorum kumaşla temas etmeyip hava aldığı için kolay iyileşiyor yara olmuyor
Birkucukeylulmeselesi Fatma-sare 3 aylık oldu hala geçti diyemem tamamen yani bu süreçte zeytin yağı yumuşattı iyi geldi ve göğüs kalkanı nefes aldırdı gerçekten çamaşıra değdikçe kalbim ağrıyordu artık hem içine o kadar süt birikiyordu ki bebeğime tazeyken veriyordum