Kaderkaann Merhaba kızlar oğlum bir yaşında emerken gögsümü ısırdı ve resmen kocaman bir yırdılma oldu 20 gündür iyileşmedi . Çözümü olan lütfen paylaşırmı. Bide sadece sol gögsümü emiyor sag göğsümde şuan süt yok .
Kaderkaann Ciyonunannesii kullandım canım işe yaramadı . Sag gögsü tutamadı gögüs ucunda yoktu zaten hiç emmedigi için süt yok onda
Ciyonunannesii Kaderkaann canım benim keşke silikon kullansaydın ama böyle hayırlıymış bebeğin sağlıklıysa gerisi hallolir