Fatma005 benim kızım 2,5aylık nerdeyse 1 aydır her gün çıkarıyorum kışlık tulum aldım pusetinide güzelce battaniyeyle sarıp kapatıyorum sıcacık oluyor gittiğimiz yerlerde sıcak olduğu için çok şükür hiç hasta olmadı sürekli evde durmasıda hasta eder arada bir hava alması lazım diye düşünüyorum