DeryaKenanKayra Kızlar merhaba 10 aylık bebeğim az önce kayısı verdim eline yesin diye birden gözümden kaçtı çekirdeğini yutmuş . Korkuyorum ne yapmalıyım bir zararı olur mu😔
aramsamsam DeryaKenanKayra Acile gidin, çekirdeğin konumu önemli, ki kayısı çekirdeğinin bi ucu biraz keskindir zarar vermişmi bakılmalı. Ve tüm anneler için söylüyorum lütfen çekirdekli meyveleri ayırıp dilimleyip verin direk değil.
tubasd DeryaKenanKayra yaparkeb zorlanabilir makatta catlama yapabilirmi diye aklima geldi. bi doktora giderseniz daha iyi olur bizide bilgilendirin inşaallah geçmiş olsun
GoGirl DeryaKenanKayra doktora gidin her ihtimale karsi gecen bi yazi okumustum cekirdekler zehirleyebilir diye kayisi cekirdegi yaziyomuydu emin degilim ama
prens_annesiii kakası ile çıkarabilir ama bence kaka yapmasını beklemeden bi doktora gidin daha çok küçük zarar vermesin
Maviay GoGirl bende okumuştum kayısı çekirdeğiydi ama kırıpta yenmesinden bahsediyordu sanki orda. Bulabilirsem eğer atarım..
GoGirl Maviay dogrudur benim okudugumda farkli bi yerdi ama tedbirli olmakta fayda var dediginiz gibi