Reyyan34 Anne baba dahi demiyor kafama takılıyor. Neden olabilir acaba ya🙄 bu aylarda kimi görsem maşallah konusuyor bi sıkıntı olabilr mi acaba? Varmı öyle olan
mammaofone Reyyan34 benim yeğenim de 22. Aydan sonra konuştu ama anne baba abla diyordu. Bir doktora götürün isterseniz.
tubasd Duygu01 masaallah geçen bi post gördüm 2 bucuk yasindan sonra bianda bebeginde kelimeler kesilmeye baslanmis sadece anne demeye baslamis vs gibi belirtiler olmus doktora götürdüklerinde otistik teşhisi konmus.tv tablet telefon youtube yi kesmişler simdi cocuk biraz goz kontagi kurmaya baslamis.isterseniz sizde kontrollu bir sekilde tv azaltmaya çalışın ilerisi icin endise verici😞
Reyyan34 Duygu01 ne izliyor mesela tv de izlerken seslenince bakıyor mu size dikkati TV de mi oluyor maşallah 20kelime çok iyi
Reyyan34 Deletedmom278 anlıyor gibi mesela dışarı atta gidelm dediğimde ayakkabısını almaya gidiyor. Yada kapıyı kapat dediğimde kapatıyor bazen işine gelmeyince anlamazlığa vuruyor ama farkında yım. Mesela al bu telefonu babana ver desem verir hadi yat desem uzanır yere gibi bütün söylediklerimi anlamıyor tabi ama böyle yani
Sevdasoylu Reyyan34 benim yiğenim tam 2 yaşında konuştu. Bazı çoçuklar geç konuşuyor ama birden düzgün konuşuyor. Benim oğlumda mesela 1,5 yaşından beri bizi tekrarlıyordu, bu hafta artık kendini istediği gibi ifade etmeye başladı.
gktg190619 Reyyan34 4 yaşında konuşmuşum 🤣şimdi susmuyorum😂canınızı sıkmayın çocuklar istedikleri zaman yapıyolar konuşuyolar
Rsenaselim Reyyan34 çocuğuz erkekse eğer erkek çocukları kız çocuklarına nazaran daha geç konuşabiliyr benim kızımda 22 aylık
Gokcemmm Reyyan34 görümcemin kız 26 aylık tek kelime etmiyor önceden konuşuyordu o da anne baba hadi dede bu kadar.. Dediklerimizi anlıyor ama hep kafasının dikine gidiyor… Bir yere odaklanınca kafa sadece orda oluyo adı desek bile dönmüyor orda takılı kalıyor.. Tv izliyor youtube izliyor telefondan.. Ne kadar verme desekte böyle ne yapabiliriz bilgisi olan yazsın
Pel Gokcemmm bu konuşmanın kesilmesi herhangi bir aşıdan sonrasına mı denk geliyor? Anne bunu bir düşünsün.
Pel İsmini seslendiğinizde dönüp bakıyor mu? Oyuncaklarla amacına uygun mu oynuyor? Mesela arabayı araba gibi sürüyor mu daha başka şekilde mi oynamayı tercih ediyor? Akranlarıyla mı oynamayı tercih ediyor, daha çok yalnız mı takılıyor?
Gokcemmm Pel yok canım sanmıyorum aşıdan sonra olduğunu mart şubat gibi konuşuyordu bi kaç kelime o zamanda 21 22 aylık oluyor aşı yoktu 24 aylıkkende konuşmayı bırakmıştı ye hatırlıyorum.. Bu ara da aşı ile alakası korku yada yan etki olabilir mi diyorsunuz?