Assl1han Ben kaynatiyordum mamayi koyuyordum ilk baslarda, ilitip veriyordum ama ne sıcak ne tamamen soğuk,tabi tecrubesizlik 😣 tabi direk mamaya kaynar su ile, vitaminden eser kalmiyormuş, bende çözünmez netice de mama anne sütü gibi olmaz mantığı ile, yani bebegim kilo alımı iyi evet ama ne denli yaradı vitamin olarak muamma, aşırı vicdan yaptim herşeyi araştıran ben,bazen burnunun dikine gitmemek lazımmış,