17 temmuz sabahı doğum yaptim. 3 gün boyunca sütüm çok az geldi ve bebeğim kapamadi emziremedim yeterince. Doktor kontrolünde bebeğimin sarılığı 15.5 çıktı emzirdim sütüm arttı doyuyor artık ama bugün kontrolde sarılığı yine 16.7 çıkmış tecrübesi olan var mı nasıl atlattınız bu durumu bebeğimi hastaneye yatırmak istemiyorum 😔