Gozle 28 günlük bebeğim doğduğundan beri Altan çok gaz çıkartıyor bu normal mi sürekli ama aşırı derecede
Baynimir Gozle emerken cok hava yutuyordur. Emzirdikten hemen sonra gazini cikartmayi deneyin beklerseniz bagirsaklara iniyor direk. Bir de bebeginizin ayaklarini, karnini sicak tutun. Gazini cikarmasi iyi yeter ki agrisi olmasin :)
meruz Gozle o zamanlarda benim oğlumda öyleydi çıkarması iyidir en azından gazını çıkartabiliyor 😌 o dönemlerde gaz olması çok normal siz yinede her yemeğinize kimyon ekleyin bence birde emzirme şeklide etkiliyor bebekte gaz oluşumunu internetten bakabilirsiniz.
Merfeee Hiç korkma canım.. 🤗🤗 Allah'a şükür 13 gündür falan gaz sıkıntısı yoktu bizde.. geçen hafta cumartesi doktora gittik gaz sıkıntısı varmı diye sordu Yok dedim hem ciğerler hem karın bölgesinden röntgen çekti Bağırsaklarda 8-9 tane kabarcık halinde gaz gördü Sen yok diyorsun ama bak bunlar gaz dedi Zinco gaz damlasi verdi o günden sonra bizimkide öyle pıt pıt hiç durmadan gidiyor 😄😄