nilay35 Powermoms sari renkli kremi canm.bnm kizimda alerji yapti ben mavi olani yani merhem olani kullaniorum
Seliminannesiii Powermoms kiyamam cok minik daha hametan mavi renkli olan bize iyi geliyor bir iki güne geciriyor sizde bi deneyin isterseniz
taaslankara Ysmkzlbga bize cok iyi geldi 2 gumde gecti. He ben bide her altini actigimda yikadim biraz oyle bekledik hava aldi kremledim 5 dk sonra da pudra doktum
Bal34 Powermoms ben bephantolden hiç memnun kalmadım açıkçası kızıma iyi gelmedi hiç ben altını alırken yıkıyprum ozamsn pişik olmuyor sizde öyle yapın yads bezi iyi gelmiyordur.Pişik için sudokremi öneririm hemde çok uzun süre gidiyor hem etkili
Bal34 Powermoms ben bephantolün yüz kremini sldım kendim için yüzümğ mahvetti sivilce söktü suratım dçrek çöpe attım
Ysmkzlbga Powermoms bu arada kullandığın pişik kreminide bırak behanthol 5para etmez şimdi yorumları okudum senden sonra ikinci kez nüksetmesi tekrar pişik kremi kullanmıştım ondan diye düşünüyorum