Aci 3 bitti hayir neden sorun olsunki biri gaz damlasi digeri daha caok bagirsak gelisimi icin kullaniliyor zaten sab simplexi gunde uc kere kullanyoduk nurseyi de kakasini yapamadigi zamanalrda kullanyodum yaninda damladan bir saat sonra yapyodu ☺️ yani benm doktorum onerdi bi sknti da olmadi surekli nurseyi vermiyorum