Merhaba
Rota vürüsü 3 doz şeklinde olacaktik. 3. Ve 4. Ay 1 er doz vuruldu. 5.ay son dozu vurulacakti. Memlekete gittim orada ki doktor 5. Ay gec bağirsak düğünlenmesi olabilir , Iki doz zaten yeter dedi. Ben de yaptirmadim. Simdi memleketten döndum. Burada ki yeni gittigim doktor da 8. Aya kadar yapilabilir. Yaptirmani tavsiye ederim dedi. Iki dozu vuran doktor da 5.5 aya kadar yapilmasi gerekir demişti. Anlayacağiniz fazla doktora gitmicen arkadaş. Beynim yandi artik. Şimdi soruma gelelim 6. Ay veya sonrasinda son dozu olup sıkinti yasayan var mı ?