Kızlar bebeğim sadece anne sütü ile besleniyordu yaklaşık 8 9 gündür ek gıdaya başladım. Kavanoz mama veriyorum, günde bir defa 2 yemek kaşığı kadar falan. Verdiğim ilk günler kakasını yapıyordu ama şuanda en son pazartesi sabahı yaptı kakasını hala yapmadı sizce bu normal mi yoksa kabız mı oldu. Normalde de hep 3 4 günde bir yapıyordu kakasını ama sadece anne sütü içtiği için normal demişti doktor ama şuan az da olsa başka bir şey yiyor yani. Ne yapabilirim bunun için ?