Kızlar bebeğim 4 aylık ve atak ayında huyu suyu değişti sadece uyurken emiyor bi de yeni uyandığında uyku mahmurluğuyla emiyor.Sıcaklarda bunalmasın emerken diye bir kaç sefer biberon verdim ve emzik alışkanlığımız da var malesef meme reddi oldu sanırım.Tekrar memeye döndürmek için alıştırma bardağı alsam işe yarar mı mantığı nedir bu bardağın biberona göre :(