SevgiSungur ben de çok süt sıkıntısı yaşadım defalarca mastit oldum sütüm bitme noktasına geldi bir de bebeğim kolikti su içmeye vaktim bile olmuyordu ki sütüm olsun aç kalıyordum o da aç kalıyordu ısrarla mama vermedim vicdanımı dinlemedim çok ağladı açlıktan öyle böyle direttim 4 aylık oldu şükür süt sıkıntım kalmadı hem de hiç mama vermeden. Şimdi benim yapığım doğru mu? Tartışılır yani her annenin tarzı, doğruları farklı oluyor saygı duymayana saygı duyma sen de sonuçta bu bebeler her şekilde büyüyorlar kimseye aldırma