BKumsal Kocakkubra Benim bebeğimin de göbek fıtığı var şuan. 1 sene içinde düzelir diyor , araştırdım. Doktoruna da sordum. Geçmezse 4 aylik itibari ile çocuk cerrahina görünün dedi. Kızım şuan yaklaşık 2 aylik..
BKumsal Kocakkubra Benim ki daha geniş çıkıntılı. Fakat bu ara küçüldü sanki. Siz yine de gösterin doktora. Ama ben zamanla düzelir diye düşünüyorum.
BKumsal Kocakkubra Yok hayır. Biraz izledim. Bu ara sanki biraz daha iyi gibi. Ama yine doktora göstereceğim.