Gulseni Benim için güzel kitaplar olarak william holding sineklerin tanrısı, naside gökbudak tüm kitapları Perina, Sıdıka vs. Çok güzel. Bizzat yaşanmış hikayeler ve kişilikler.
Hüseyin Nihal Atsız, Deli Kuet, Ruh Adam..
Cok var aslında aklıma gelmiyor. Ben çok severim kitap okumayı..