Bebeğimin kulağının arkasi nohut kadar şişlik var sağlık ocağına götürdüm bugün yağ bezesi gibi duruyor dedi ateş iştahsızlık ve kızarıklık gibi belirtiler yok şükür. Ama için rahat olsun diye doktora götür baktır dedi öyle yapicaz yarın. Başına gelen oldu mu?