Denizavci İlk 6 ay sadece anne sütü almalı bunu biliyorum lütfen yorumlarınızda devamlı bunu tekrar etmeyin ama çevrem de bir çok kisi meyve püresi falan veriyor bence de 4 aylık için çok erken ama aranız da veren var mı ?
hankardeslerr Denizavci Biz 4 aylıkken meyve püresi verdim yoğurt verdim. Zaten yiceği 3 4 kaşık. 5.ayda tadımlara başladım. Şuan 7 aylığız hala verdiklerimi yadırgıyo. Ek gıda çok zor bir serüven Allah yardımcımız olsun 😊🤦♀️
bjkesra1903 Denizavci vermeyi düşünmüyorum açıkçası ama doktorunuza danışarak verin verecekseniz de 🙏🏻 Sonuçta 6. Ayda başlanmasının sebepleri var mide ve bağırsak sistemlerinin gelişimi söz konusu..
Perimasali Bence doktorunuzla görüşmelisiniz biz sadece mamayla beslendiğimiz için doktorumuz 4. Ayda ek gıdaya başlatıcak 🌸
Perimasali petek-badee şuan 3 aylık kızım bidahaki ay liste vericek doktorumuz ama biraz bahsetti yoğurt ve tarhana diye konuştu ama tam listeyi bidahaki ay vericek
bjkesra1903 M1arafguler doktorunuza danışmalısınız burdan yorumlara göre hareket edip çocuğunuza zarar verirsiniz üzücü olur açıkçası
Elifhanim Denizavci bn 5nci aya girdm suan herhmgi bse vermyrm mama dsnda cnku kusmasi cok var ama 15 20 gune baslicm yawas yawas tattrmaaya