_1Melek2_3 Merhaba anneler uygulamayla alakasız ama ben buzdolabı markası bakıyorum önerebileceğiniz marka varmı arçelik kullanıyordum senelik bozuluyor du onu değiştireceğiz
Siyahbeyazl _1Melek2_3 Kesinlikle profilo, marul bile 1,5 haftada anca solumaya basliyor, sebzeligi harika otesi
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi _1Melek2_3 grundig kullanıyorum. cok harika elektirim içinde karlı, içinde sebzelerim 3 hafta taze kalıyor hatta 4 hafta bile. Harika. Öneririm. hepsiburadadan aldım.
Hayallerhayatolsa Benim Arcelik ama yaşlandı artık 10 yıllık yenisini akçam bakalım hangisi iyiyse Arcelik güzel ş değiş ama
_1Melek2_3 Teşekürler yanıtlar için arkadaki gazi bitiyor senelik artık bıktık para vermekten ondan değiştireceğiz daha yorumlarınıza ihtiyacım var
Edanurdg _1Melek2_3 bende buzdolabı alacağım Arçelik düşünüyordum çamaşır makinesinden memnunum ama bilemiyorum burada durayım bakayım önerilere