Mother_ Bebeğimin ayakları hep nemli hep ıslak. Dikkat ettim uyurken böyle değil ama onun disinda hep ıslak nemli. Normal mi bu ve zamana kadar böyle devam eder ( 5 aylik)
asz Mother_ normal.hatta sebebini cocuk doktorları açiklıyor vidyolarda.ama ben hatirlamıyorum.yanlıs bilgi olmasın diye yazmıyim dedim.ama normal.benim oglumun da öyle.5 ay 3 gunlüguz ozellikle gün içinde ayakları çiplakken oluyor.
Pelo_00 Mother_ benim bebeğiminde avuç içi ve ayakları terli oluyordu. Bugün kontrolümüz vardı sordum normalmiş.
Bilgeninanasi Biz de 5 ayligiz durum aynen dediginiz gibi nemli hatta islak sayilir ama benim de ayaklarim nemlidir hep genetik oldugunu dusunmustum ben 🤷🏻♀️ Sebebi var midir acaba